lauantai 5. lokakuuta 2013

Bedrager, men jeg accepterer dig


Der har været mere smør begivenheder i dag.

Vi havde brug for nogle mere smør. Så jeg gik til at købe lidt mere.
I butikken, så jeg en potte, der sagde smør.

Nej, faktiskt det skreg "Smør!", med udråbstegnen og alle.

Jeg havde åbenbart fuldført min mission, blev glad og tog potten af smør, der råbte "SMØR!"


Men pludselig bemærkede jeg, at der var noget mistænkeligt der sker her.


Over den store "SMØR!!!" var der en mindre meddelelse:

"jeg kan ikke tror at det er ikke".






jeg kan ikke tror at det er ikke
***************
!!!!!SMØR!!!!!
***************




Så sandheden er faktisk dette.
Den her smøren, på en eller anden måde, IKKE er SMØR.
Og folk kan IKKE TRO, at det IKKER er SMØR.

Hvad sker der?



Åh men vent! Jeg kan tro det meget godt!
Jeg skal tro det, hvis du fortælle mig!
Ikke noget problem, jeg forsikre dig!
Bare fortælle til mig, som det er, i forvejen!
Hvis du ikke er i virkeligheden smør, BEHØVER DU IKKE at forgive at være smør!
Kalder du mig en smørracist?
Som Lady Gaga sagt, du er helt okay, fordi du var født på denne måde!



Jeg ACCEPTERER dig, du ikke-smør du!





De forenede stater af Amerika handler om forskellighed og accept. Det er derfor, at jeg absolut vil nyde min sandwicher med den her smør, som ikke er smør, og absolut bestemt ikke nødt til at foregive at være smør.

Gud velsigner alle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti