keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Velkendt ven




Jetlag rester.

Det er ikke som om det er eksotisk.
For en årrække, har jeg haft den her ven, der hedder søvnløshed.
Søvnløshed og mig er gamle kærestere, med en stormende og spændende forhold.



Sikker, jeg har mistet en masse søvn over det, bogstaveligt.

Men jeg har også gjort mange gode ting, mens krammet af søvnløshed.
Jeg har gennemført mange hoved rengøringer (jeg mener ikke at vaske mit hår) og lyttede til en mængde og en masse af Lana Del Rey.
Og for eksempel taget beslutningen at flytte til landet Danmark, nogen tid siden.




Søvnløshed og jeg gør store ting sammen. Men jeg har altid længes efter at komme tilbage til min smukke elskerinde: søvn.



Jeg er klar på dig. Kom og hente mig, elskede.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti