maanantai 7. lokakuuta 2013

Yoghurtholdning




I dag ønskede jeg at finde nogle rigtig god yoghurt, til at gå med min morgenmad ting, der i de forenede stater kaldes granola.
(Det er tilsyneladende müsli men med sukker og fedt og stegt ting og andre amerikanske ting.)



Så jeg gik til butikken igen, forsøger at forudse hvilke af de mange mange mange yoghurt er først of fremmest faktisk yoghurt (og ikke bare noget, der er utroligt men sandt faktisk IKKE-yoghurt),
og også nogle yoghurt der var rigtig god yoghurt, virkelig.


Og derefter jeg så.


Godt så! Ingen grund til at se yderligere! Denne pulje af yoghurt venligst oplyse mig, "jeg er rigtig god yoghurt"!

Det her er den amerikanske ånd!
Ikke noget ox lort!
Vær ikke genert! Hvis du i virkeligheden er virkelig god yoghurt, lade folk vide!
Skilte med det! Være stolt af din godhed! Du behøver ikke nogen mand! Du behøver ikke nogle dobbelt-Ds! Barn, du er en fyrværkeri!



Rigtig god yoghurt, jeg køber dig.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti