maanantai 11. marraskuuta 2013

Jeg tager det som et tegn




Nogen person har fortalte mig engang, at skriveblokering er faktisk helt ox lort.


Du er meningen at forestille sig det sker for en blikkenslager, eller en buschauffør eller måske en tandlæge. 
"Undskyld, jeg vil ikke lave din vask i dag, jeg faktisk helt lider af blikkenslagerblokering."
"Du kan ikke tvinge bussen til at køre. Måske det har brug for nogle rødvin og måske en weekend i Berlin."


Eller endnu værre, "du er nødt til at leve livet for en blikkenslager til at virkelig blevet en. Bare leve og elske og rock n roll og alt det, og en dag, vil VVS bare sive ud af dig, tro mig på dette."



Så i dag jeg tog tyren ved hornene og pen i hånden, besluttede at optræde som blikkenslager jeg fortæller folk jeg er.


Og efter to linjer pennen løb tør for blæk.

Næste stop, buschauffør akademi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti